Uppdaterar nu :))

Det var ett tag sen jag uppdaterade ;/ Jag tkr inte att det e så roligt att blogga -.-'
Men aja.... (L) Imorgon är det dans :))<3 Mi likey (L) Asså det e så himmla kul :'D
Så har mamma lovat mig en haegen-daz glass :DD
jag gillar haegen-daz mer än ben & jerry faktiskt. så då åker jag nog till ICA efter skolan o sen går jag till dansen :)

vi hade so prov idag också. skitlätt ;o typ enklaste provet nånsin ;ss :P men det e helt OK att proven är enkla :))

Pusshej från mig :*

Det blir nog ett bildlöst inlägg today. (:


Kommentarer
Postat av: jenny ♥

haha, jag kanske mååste göra provet på LÄXHJÄLPEN!!



marica är typ helt körd i huvet om hon tror jag kommer gö de!! pappa ska säja de imon på Utvsamtalet ;S (A)

2009-11-04 @ 18:36:59
Postat av: linn.

asso ska du åka efter skolan ;s

vi hade ju "gjort" halva provet emd så ;o

hard lix -.-'

2009-11-04 @ 20:02:04
Postat av: Lollo :D (aa)

no problem med att det var lätt (aa)

vill oxå ha sån glass!! ;oo

<3

2009-11-05 @ 08:20:18
Postat av: felicia

jag vill oxå ha lätta prov ;o

btw, du suger på att blogga <3

2009-11-05 @ 22:38:00
URL: http://feliciaawestling.blogg.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

man måste ladda ner ett program, men jag har inget att rekommendera än för det jag använde här var itne bra :/

2009-11-10 @ 17:37:15
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv. men ellerhur :) jag vet ju själv att det är mycket roligare när man får svar :) just idag är det dock inte lika lätt att svara... haha.. eller kul kanske man ska säga... vårt internet är skitslött ;)

2009-11-11 @ 16:31:50
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här :)

Namn:
Ofta här?♥

E-postadress: (bara bloggaren som ser)

Har du blogg?♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0