Idag :))<3

Idag har jag varit på Gekås :) Fan vad ont jag fick i fötterna ;o Fast det får jag alltid på GK xd
Det är lix när jag är klar, skall alla vara klara. hehe...

Vi haittade ingen vinterjacka, så vi fick åka omkring länge (3 timmar) för att hitta en jacka jag ville ha ;p
Det som är konstigt med min mamma är att hon blir trött på mig när jag inte kan ge med mig o bara köpa en jacka, men när jag sen efter flera timmar hittar en så blir jag värsta gudabarnet. HAHA! Då får jag typ mer saker bara för att jag var så snäll och lät henne komma iväg xD Så destomer jag inte ger med mig först, desto gladare blir mamma i slutändan :) HAHAHA ! <3

Aja. Tillslut fick jag min jacka och har handlat mer saker :)) det enda dåliga idag har varit att jag har fått ont i fötterna och att jag mådde jättedåligt vissa stunder på gekås :// Sen var det en väska jag hittade, och mamma gick nästan med på att köpa den, men sen ångra hon sig ;/ skit också...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här :)

Namn:
Ofta här?♥

E-postadress: (bara bloggaren som ser)

Har du blogg?♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0