jag är trött nu ... zZZ

Titta vad jag har kollat på! : D
Skulle vilja äga allt, förutom dom högklackade kanske ;p vad skall jag med dom till lix ?
Idag var det återträff med gamla klassen ;) HAHA, vi kollade på 2 olika filmer. jag såg inte klart på någon av dom. jag och "gänget" stack tidigt, eftersom dom suckersarna som var kvar o kolla klart på den sista fick städa (aa) josse skjutsa mig på cykeln hem <3 jag känner mig fet nu när jag bara har ätit godis, chips o pizza när jag kom hem från skolan :/ nu skall jag börja springa ! jag e seriös ! typ varannan dag elr varje ? hmm.....
Linnéa tyckte att det var väldigt kul när jag drog i min lugg så att mitt öga typ börjde sig i nån konstig vinkel xd
då skrattade hon tills hon grät :) elin kan vara rolig ibland förstår ni ;)<3
Aja nu orkar jag inte va uppe länge till. pusshej ;* <3




JAG VILL VERKLIGEN HA DET HÄR ! Den där saken där det står typ cocoa på..? DET ÄR SCHAMPOO MED CHOKLAD OCH PEPPARMINTS DOFT :D fan jag måste ha det !!!!!!!! (L) (aa)
PS. Dom rosa högklackade skorna är igentligen inte rosa, utan typ många färgade :P har redigerat om den i photoshop <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG CHOKLADSAMPO ;O <3

2009-10-16 @ 16:16:55
Postat av: Lollo

Haha!! suckerserna ;D vill oxå ha allt de där <33 puss :*

2009-10-16 @ 17:14:40
Postat av: feliciaa

sjukt bra smak har du allt :O <3

2009-10-16 @ 19:50:50
URL: http://feliciaawestling.blogg.se/
Postat av: linn :D

älskar dom helsvarta skorna !

kärlek på dom asso.

2009-10-17 @ 10:33:25

Kommentera inlägget här :)

Namn:
Ofta här?♥

E-postadress: (bara bloggaren som ser)

Har du blogg?♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0