Köpt saker :D<3 Badat också ;)

Noooo ! Det e måndag -.-' Elin längting to Fredag :((
Idag var man i skolan (som vanligt). HAHAHA, på svenska lektionen så skrattade jag så att jag grät x) Jag och Linnéa har alltid kul xD Typ världens konstigaste tankar x') Linnéa grät först o så såg hon så rolig ut när hon skrattade och grät, så jag började också gråta xD HAHAHA !

Efter skolan så åkte vi till BP :) Där gick vi omkring i typ 2 timmar innan vi åkte hem :P
Jag köpte 2 linnen från JC & ett armband från Ur & Penn :) snajs ;D<3
Efter BP åkte vi till kungälv o bada på  ehh... vad det nu hette :P hmm..ehh...OASEN :D nu kom jag ihåg :P
vi hade med oss Linns kamera som har undervattenshus (L) så vi tog massa bilder under vattnet :)
Jag var på BP med Linn D & Hanna <3 :D ;*

Har hittat en låt jag letat efter i ... 1 vecka ? :P
K E K E  P A L M E R - F O O T W U R K I N '
wiie :D gissa film den e med i ? Jag har sett den 10 ggr på en vecka :)<33

 

     Typ ett sånt och ett i blått också :D(aa)


Kommentarer
Postat av: MOWHAHAH SKIT PÅ DIG.

jag vet filmen ;O

inte bring it on verkligen inte ;o <3

2009-10-06 @ 09:36:23
Postat av: MOWHAHAH XD

jag äger (aa) hihihi <3

SO E DET BÄSTA ASSO :D

2009-10-06 @ 09:37:06
Postat av: feliciaa dampis

jag diggar din blogg massor! :D<3

och jag läser den alltid (a)

2009-10-08 @ 16:06:20
URL: http://feliciaawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här :)

Namn:
Ofta här?♥

E-postadress: (bara bloggaren som ser)

Har du blogg?♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0