Michael Jackson <3

OMG! MJ - This Is It ägde ! Faktiskt en av dom mest fantastiska filmer jag någonsin sett :)
Han var ju så himmlans bra Michael. R.I.P <3

Jag tycker att alla borde se filmen. Om han hade fått chansen att visa konserten (han dog 8 dagar innan), så hade det vart en av hans bästa konserter tror jag. I filmen visar dom hur dom har övat och när dom övar. Michael vill verkligen ge sina fans det dom vill ha. Allt för fansen.

Jag hade en jädrars tur som kom in :O När vi står på "donken", scandinavium, för att köpa en cheeseburgare och Josse säger tyst "kan dom inte vara klara snart? jag måste ju hämta ut min biljett!" så slog det mig. Biljetterna låg kvar i Hannas hus i min plånbok som jag GLÖMT ! Jag fick panik och skrek fan skithögt. Sen typ gick jag omkring o ojade mig och svor. 15 min kvar till bion börjar o där står man utan biljetter !!! Jag ringde mamma o fråga om inte hon kunde köra dit med biljetterna. Men biljetterna låg ju hos Hanna och hennes mamma jobbade sent och svarade inte i telefonen. :(
Jag fick typ panik! Men mamma sa att om vi kanske kunde fråga om vi kunde få gå in endå (för vi hade ju biljetter) o se lite ledsna ut. Och det var ju inga problem att se "lite ledsen ut" när man skakade och typ hyperventilerade för att man hade sån panik. Men jag valde den biljett"rivaren" som såg snällast ut, och när jag hade berättat vår "historia" typ 3 ggr utan att han hade sagt att vi skulle säga om elr ens sagt nej, och sa att han kunde få snacka med mina föräldrar o blabla.... så lät han oss komma in :D TACK BILJETTRIVARGUBBE :DDD (L) gud jag började nästan gråta när jag kom in, så lycklig var jag :')

Aa, verkligen en film man måste se ;)<3
Imorn blir det..... aa e det nån som vet ? :) Jag vet ;) Kanske inte blir nån uppdatering imorn. :/
Men sen kommer det en uppdatering med många bilder (tror jag iaf) :)
Pusshej ;* <3

                 
Sen fick filmen problem 2 ggr, men det fixade dom så vi såg ju klart den. Men bara för att filmen hade problem så fick alla varsin fribiljett till vilken film som helst :D (förutom Josse som råka få 2, lyckansost) 


Kommentarer
Postat av: linn.

tyst me dig ! ;(

blir avis -.-'

vad ska du göra imon ;o <3

2009-10-28 @ 21:58:42
Postat av: feliciaa

åhh, vill med se nu :O<3

2009-10-28 @ 22:17:30
URL: http://feliciaawestling.blogg.se/
Postat av: Hanna :))))

MJ <333 tur att vi fick se filmen ;oo biljett gubben = SNÄLL :D

2009-10-29 @ 13:04:27

Kommentera inlägget här :)

Namn:
Ofta här?♥

E-postadress: (bara bloggaren som ser)

Har du blogg?♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0