Söndag -.-

Jag hatar Söndagar ! Man vet lix att imorn är det skolan som gäller :/
Men det e ju höjdhopp imorn :DD Yeey (h)
Igår så blev det inga foton, och mitt humör var verkligen inte på topp kan man ju säga oO'
Det blåste ju som f*n igår asså :O Hjälp, om jag hade gått ut o fotat hade jag blivit hela pisseblöt o typ blåst iväg elr nåt. Så jag satt vid datan o chattade med felicia ist :D<3 Tack Felicia för att du lyssnar på mig när jag mår dåligt och så är du jättekul o chatta med :') (L) Man blir genast på bättre humör :) Så felicia skickade lite bilder jag skulle redigera :) Jag höll på med att redigera mitt egna öga :P Men nu skall jag ut med Jennifer :)<3 så vi synes ;) Puss ;* <3
  <--- K l i c k  b a r :)

 

Kommentarer
Postat av: feliciaa

aww, sötnos :')

finns alltid! <3

sjukt fin bild ;o

2009-10-04 @ 13:26:14
URL: http://feliciaawestling.blogg.se/
Postat av: linn :D <3

finast öga <3

uch mitt humör e fortfarande sämst.

2009-10-04 @ 20:36:23
Postat av: endasrelins. även kallad jonna ;o

SJUKT FIN BILD GUMMAN.

gud vad fin :o<3 Du är finast ju :)<3

Jag finns också om det är ngt <3

jag saknar dig asmkt ;( <3

får ses snart`? + att I love you're blog :D

2009-10-23 @ 15:03:12

Kommentera inlägget här :)

Namn:
Ofta här?♥

E-postadress: (bara bloggaren som ser)

Har du blogg?♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0