Tonfisksbiffar

Det är så skönt med lov. :]
Vaknade runt halv 11 tror jag. Utvilad och på bra humör. Men vädret är inte så fint som jag tycker det borde vara. Ingen sol, bara moln och grått, grått och grått.
Dagens planer är nog att bara slappa vid datan och så skall jag nog städa upp lite i mitt rum. Det är inte så fint i detta nuet. Inte bra... :(

Till lunch åt jag tonfisksbiffar jag bara kom på i stunden. :] Dom blev faktiskt goda, så jag tog och försökte komma ihåg vad jag hade i, och jag tror jag fick rätt ingredienser med. ;] Så här kommer receptet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

nyttiga jävel :(<3

2010-04-06 @ 20:47:36
URL: http://flickanliinn.blogg.se/
Postat av: FELICIA

och du säger att du bloggar ofta!? :O

hahahah, detta är det enda inlägget jag ser när jag kommer in på din blogg >< HAHA <3

2010-04-14 @ 07:48:20
URL: http://knop.blogg.se/

Kommentera inlägget här :)

Namn:
Ofta här?♥

E-postadress: (bara bloggaren som ser)

Har du blogg?♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0