Stan med Linn sötnosen :) (L)

Igår var jag i stan med Linn och gick runt där. Lönehelg = inte bra att vara i stan. Men smarta som vi är gick vi dit ändå. Det var sjukt varmt för det var så mycket människor där inne och mina ben gjorde ont för vi gick så mkt :( så snubblade jag typ 3 gånger över folks fötter som skulle gena rakt framför mig. Hur smart får man vara?

Aja, känner nu för att byta stil till lite mer street och färglatt. :) Hittade en fin tröja på H&M som jag skall köpa någon dag. Och ett par rosa skor. Hihi, dom är så coola. Prövade dom svarta textilskorna som jag har velat ha (tidigare inlägg), men dom passade verkligen inte. :o bad, men det var tur att dom rosa passade bättre.
Köpte ett nytt puder igår på Lindex. Det var rea på det så jag slog till. :) Tänkte först köpa en mineralfoundation, men ångrade mig. Det är så jobbigt med foundation. Puder är bättre enligt mig. Pudret var lite för mörkt för mig såg jag senare när jag kom hem. Men det ser inte så orange ut, utan ser mer ut som ett solpuder. Tur! :)

Nu har jag varit duktig och städat mitt rum. Kollar lite på möbler till mitt rum. :) Kommer få göra om mitt rum i födelsedagspresent (långt ord) utav mamma och pappa. :D yeey. Lyssnar på Alexandra Burke, Broken heels. It's really good.
PUSS OCH KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här :)

Namn:
Ofta här?♥

E-postadress: (bara bloggaren som ser)

Har du blogg?♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0